قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

بیگانگان باید منطقه ما راخالی کنند،این یک دستور است

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش:
بیگانگان باید منطقه ما راخالی کنند،این یک دستور است


برای ایجاد امنیت در منطقه هیچ نیازی به حضور بیگانگان نیست و اگر آنان زیاد هنر دارند کشور خود را اداره و در آن جا امنیت ایجاد کنند/کسانی که مدعی کمک در امنیت منطقه هستند اول باید فساد خود را از منطقه برچیده و سپس دست از حمایت از این رژیم بردارد.


 

ایلنا: رئیس جمهور با اشاره به حضور بیگانگان در منطقه گفت: کاملا روشن است که بیگانگان باید منطقه ما راخالی کنند این یک خواهش یا استدعا نیست بلکه دستور ، اراده و فرمان ملت‌های منطقه است که آنها باید به خانه‌های خود بازگشته و اداره منطقه به دولت‌های منطقه بسپارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمود احمدی‌نژاد در مراسم رژه روز ارتش ،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد اقتدار ، عزت و افتخار ملت ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران ثمره یک تاریخ فداکاری و همه مجاهدت‌های انبیاء . صالحان و یگان‌پرستان عقبه تاریخی نظام جمهوری اسلامی هستند و به فضل‌الهی این نظام در سی ودومین بهار انقلاب به یک درخت پرتنومند تبدیل شده است.
وی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب عظیم ملت ایران را یادگار شهیدان و دستاورد فداکاری و جان فشانی یک ملت بزرگ عنوان کرد و گفت: ملت ایران و انقلاب برآمده از دلهای پاک ملت ریشه در توحید و معنویت و عدالت خواهی دارد و جمهوری اسلامی کلمه طیبه و شجره طیبه است.
وی خاطرنشان کرد: این درخت پنهاور پیوسته به امر خداوند ثمرات نیکو هدیه می‌کند و هر چه می‌گذرد بر اقتدار، عزت و شکوفایی او افزوده می شود.
احمدی‌نژاد ادامه داد: به فضل الهی نیروهای مسلح برآمده از ملت عظیم و انقلاب امروز از چنان اقتداری برخوردارند که هیچ دشمنی اندیشه پلید دست‌اندازی به حریم ایران را در سر نخواهند پروراند.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی و ملت ایران، دوست و برادر همه ملت‌ها و دولت‌های منطقه و کشورهای مستقل جهان هستند.و ایران صلح و پیشرفت و امنیت را برای همه میخواهد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: تجربه تاریخی نشان داده در منطقه ما که منطقه‌ای حساس به شمار می‌آید تنها و بهترین راه برای ایجاد و حفظ امنیت پایدار همکاری و همدلی دولت ها و ملت های منطقه است.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که حضور و دخالت بیگانگان منشاء کدورت ،‌فاصله و دشمنی در منطقه است هر چند که علت حضور آنها در منطقه کاملا روشن است گرچه آنها به بهانه‌های عوام فریبانه و با شعارهای دروغین لشکرکشی و دخالت های خود را توجیه می‌کنند اما امروز بر همگان روشن است که علت حضور آنها تصور و دخالت در منابع طبیعی و فرهنگ ملت‌های منطقه است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه حضور آنها جز ناامنی ، جنگ ، کشتار،‌فاصله و کینه‌توزی چیزی به ارمغان نمی‌آورد گفت:برای ایجاد امنیت در منطقه هیچ نیازی به حضور آنها نیست و اگر آنان زیاد هنر دارند کشور خود را اداره و در آن جا امنیت ایجاد کند.
رییس دولت دهم تاکید کرد: کاملا روشن است که باید آنها منطقه ما راخالی کنند این یک خواهش یا استدعا نیست بلکه دستور ، اراده و فرمان ملت‌های منطقه است که آنها باید به خانه‌های خود بازگشته و اداره منطقه به دولت‌های منطقه بسپارند.
احمدی‌نژاد اساس تشکیل رژیم صهیونیستی در منطقه را تسلط بر منابع منطقه و پیشبرد اهداف استکباری دانست و خاطرنشان کرد: این رژیم از عوامل اصلی فتنه‌ها و درگیری‌ها در منطقه است من از حامیان و تشکیل دهندگان این رژیم می خواهم از حمایت او دست برداشته و اجازه دهند ملت‌های منطقه و فلسطینیان تکلیف خود را با آنان مشخص کنند.
رییس جمهور ادامه داد: امروز در عقلای عالم مشخص شده که این رژیم از برنامه‌هایی که برایش تدارک دیده اند عاجز شده است. امروز هزینه‌های این رژیم برای مستکبران در مناصه آنان پیشه گرفته است و به نفع خود آنان است که دست از حمایت کشتار تجاوزات این رژیم بردارد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: جای تاسف است که چرا آنها سرنوشت خود را با سرنوشت استدلال این رژیم گره می‌زنند این هم خواهش و درخواست نیست بلکه اراده ملت است که بعد از 60 سال این جورسومه از منطقه برکنده شود .
وی تاکید کرد: کسانی که مدعی کمک در امنیت منطقه هستند اول باید فساد خود را از منطقه برچیده و سپس دست از حمایت از این رژیم بردارد.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز به فضل الهی ملت ایران ملت مومن و پیوسته به ولایت و امامت است و ارتش و همه نیروهای مسلح تجلی عزت و اقتدار ملت هستند.ارتش فرزند برومند ملت است و ملت ایران خدایی است و ارتش ما نیز خدایی است.
وی ادامه داد: ارتش امروز برآمده از فداکاری ، مجاهدت‌ها ، شهادت و جانبازی مجاهدانی است که در راه استقلال ، عزت و شرف ملت تمام هستی خود گذشته است.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: اگر مجاهدات پاک باختگان نبود و اگر تلاش صادقانه فرماندن و سربازان ارتش نبود ارتش ما در این حد عزت و اقتدار توانمندی نبود.
وی مهمترین ماموریت ارتش را دفاع از مرزهای کشور ارزشها و تجاوزات احتمالی عنوان کرد و گفت: به لطف خدا در 31 سال گذشته ارتش یک روند رو به جلو و متعالی را ادامه داده و تصویر امروز ارتش در 30 سال قبل به مانند فاصله زمین تا آسمان است.
وی تاکید کرد: امروز ارتش میلیونی اسلامی با ایمان و توکل بر خدا در تمام زمینه‌ها به سرعت در حال پیشرفت و تامین نیازهای دفاعی کشوراست. دستاوردهای فرماندهان و مجاهدان ارتش دستاوردهای افتخار‌آمیز است.
احمدی‌نژاد ارتش را نماد توانستن دانست و گفت: ارتش توانسته عبارت الهی می‌توانیم را هر روز ترنم کند و در فضای عمومی کشور جاری سازد.
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: به لطف خدا امروز ارتشیان ما مردمانی مومن، ‌شجاع، حق طلب و عدالت‌جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های ملت و فرماندهی معظم کل قوا هستند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ارتش قدرتمند ایران نقش بی‌بدیل در ایجاد امنیت و برقراری تعادل در منطقه دارد و قدرت ارتش قدرت بازدارندگی است.
وی خطاب به فرماندهان و نیروهای ارتش گفت: سرمایه اصلی شما در ایمان است و تفاوت اصلی شما بازیگران و ارتش‌های دنیای مادی و استکباری در ایمان، ‌اخلاص، ولایتمداری و عشق شما بر ارزش‌ها و آرمان‌های الهی است.
http://ilna.ir/newsText.aspx?ID=118057
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد