قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

دختر هژبر بهایی در تهران/10خبر از جریان انحرافی و ...


خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
* گفته می شود برخی نمایندگان مجلس درصدد ارائه طرحی دو فوریتی در صحن علنی مجلس هستند که بر اساس آن موضوع ادغام وزارتخانه ها لغو و وضعیت این وزارتخانه ها دوباره به روال سابق بر می گردد. این نمایندگان معتقدند جریان انحرافی از حفره به وجود آمده در دولت و هرج و مرج حاکم بر وزارتخانه های کلیدی، نهایت بهره را برده و اقدام به تزریق نیرو های خود نموده است. برخی نمایندگان هم نگران خروج اسناد و مدارک از این وزارتخانه ها هستند.
 
* شنیده ایم که یکی از دختران هژبر یزدانی به تهران آمده است. یزدانی سرمایه دار بهایی دربار پهلوی بود که سال گذشته در کاستاریکا مرد و گفته می شود هنوز اموالی در کشور دارد.

* یکی از افراد جریان انحرافی با اشاره به ناهماهنگی برخی استانداران با مطامع انتخاباتی شان، درجلسه ای وعده داده تا شهریور ماه شش تن از استانداران برکنار خواهند شد.

*شنیده ایم فرزاد فروزش روحانی آمر به معروف که در بیمارستان بستری است تقاضای ملاقات لیدر جریان انحرافی را نپذیرفته و گفته بخشی از مشکلات اجتماعی موجود ناشی از عملکرد این حلقه انحرافی است.
 
*جریان انحرافی که این روزها با راه اندازی چندین بانک خصوصی بصورت جدی و علنی وارد عرصه پولی و مالی شده ، قصد دارد با اجرای یک پروژه ویژه ترکیب هیات مدیره دیگر بانکهای خصوصی را به سود خود تغییر دهد. در این راستا یکی از اعضاء تیم اقتصادی این جریان که مدیر یک شرکت بزرگ صنعتی نیز می باشد به عنوان رئیس هیات مدیره یکی از بانکهای مطرح خصوصی انتخاب شده است.
 لیدر جریان انحرافی نیز اخیرا در دیدار با تعدادی از مدیران بانک های خصوصی متعهد شده است تمام مشکلات آنها را به ویژه با بانک مرکزی حل نماید. گفتنی است برخی از این مدیران، از وفاداران به حزب کارگزاران سازندگی هستند.
 
* سرکرده جریان انحرافی که سخت تحت فشار رسانه ها و افکار عمومی قرار دارد ، در بیش از 12 برنامه ای که معمولا حضور پیدا می کرده غایب بوده است. وی در صدد است در این روزهای پرفشار کمتر جلوی دوربین ها حاضر شود تا شاید آب ها از آسیاب بیفتد.
 
*شنیده ایم ماموریتهای وزارت صنایع که به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود قرار است به دو وزارتخانه دیگر محول شود. بخش داخلی به وزارت بازرگانی و بخش خارجی که وظیفه عقد قرار دادهای اقتصادی با کشورهای خارجی را دارد به وزارت خارجه ملحق می شود.
 
*شنیده ایم که تعدادی از سفرای ایران در کشورهای مختلف جهان برای حضور در انتخابات مجلس به زودی از مسوولیت های خود استعفا خواهند داد.
 
*یکی ازگزینه قطعی وزارت نفت پس از آن که شرط دخالت جریان انحرافی در عزل و نصب ها را نپذیرفت، حضور وی در وزارت نفت منتفی شد.
 
*یکی از وزرای تعاون دولت اصلاحات ماموریت یافته است بخش دانشجویی بنیاد باران را در دانشگاههای کشور فعال نماید که در این راستا وی در برخی دانشگاههای غرب و شمال غرب کشور موفق به انجام این کار شده است.
 
* گفته می شود یکی از نیروهای جریان انحرافی که در صنعت خودرو فعال است برای پاره ای توضیحات به دستگاه های نظارتی احضار شده است.
 
* شنیده ایم یکی از سرکردگان جریان انحرافی به همراه برخی از اعضا این جریان در ایام تعطیلات نیمه خرداد به صورت مخفیانه سفری به یکی از کشورهای عربی منطقه داشته است. ازعلت این سفر بی سروصدا و دیدارهای سیاسی احتمالی هنوز خبری در دست نیست.
 
* در محافل سیاسی از برخی وزرای سابق دولت نهم و دهم احمدی نژاد همچون متکی ، محصولی، لنکرانی، زاهدی و مصری به عنوان کاندیداهای احتمالی مجلس نام می برند.
 
*اخیرا سه شبکه فارسی زبان آی سی سی، ایرانیان و پرشین تی وی در تهران تحرکاتی را آغاز کرده و مدعی شده اند مجوز فعالیت را از نهادهای مربوطه دریافت کرده اند!
 
*شنیده ایم ادغام بخش آب وزارت نیرو در وزارت جهاد کشاورزی منتفی شده و احتمال دارد وزارتخانه جدیدی به نام آب، هوا و محیط زیست تشکیل شود.بخش برق وزارت نیرو هم به وزارت نفت الحاق می شود.
 
* یکی از افراد جریان انحرافی در جلسه ای گفته است همه استان ها در مشت ما بود اما با توجه به حوادث اخیر به یکباره همه چیز از دست ما رفت و مشت های ما خالی شد.
 
*گفته می شود به دلیل مرزبندی سعیدلو با جریان انحرافی، از معرفی وی در دقیقه 90 به عنوان وزیر ورزش به مجلس خودداری شد. جریان انحرافی برای انتخابات آینده روی بخش جوانان و ورزش حساب ویژه ای باز کرده است.
 
*در میان برخی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم این بحث مطرح است که حجت الاسلام علی عباسی معاون آموزش حوزه های علمیه، به دلیل نقش تاثیر گذار وی در مقابله با جریان فتنه از کار برکنار شده است.
 
* شبکه چهارم سیما در برنامه ای که رپرتاژ گونه بود از عبدالله جاسبی و مدیرانش دعوت کرد تا گزارش جامعی از دستاوردهایشان بدهند. برخی مدیران صدا و سیما از دادن تریبون های یک طرفه به مدیران سفارشی ناراحت و نگران هستند و معتقدند این برنامه ها به اعتبار صدا و سیما خدشه وارد می کند.
 
* یکی از دراویش دزفول اخیرا با پوشش خیر مدرسه ساز اقدام به ساخت مدرسه ای نموده تا پس از ساخت آن، نام خود را بر آن مدرسه بگذارد.

http://mashreghnews.ir/fa/news/51541

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد