قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

در نشریه برای امام اشک می‌ریزیم و در اینترنت توهین!

این خانم یادداشتی پر از اشک و آه در رثای امام (ره) نوشته که حکایت از ارادت ویژه به امام دارد اما نگاهی به مطالب منتشر شده و عکسهای او در اینترنت، مساله دیگری را مشخص می‌کند.

این خانم یادداشتی پر از اشک و آه در رثای امام (ره) نوشته که حکایت از ارادت ویژه به امام دارد اما نگاهی به مطالب منتشر شده و عکسهای او در اینترنت، مساله دیگری را مشخص می‌کند.
به گزارش خبرنگار مشرق، بی‌توجهی به صلاحیت اعتقادی افراد شاغل در یک مجموعه خبری و میزان پایبندی فکری آنان نسبت به آنچه که در مطالب خود برای رسانه‌ها می‌نویسند و در آن زمینه فعالیت می‌کنند، موضوعی است که بارها از سوی فعالان سیاسی و همچنین دلسوزان انقلاب مطرح شده است؛ مساله‌ای که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.
 
افزایش تعداد مجلات و نشریات ارگان رسانه ای شهرداری تهران سبب حضور گسترده روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب و بعضا ضدانقلاب شده است که مشی فکری آنان هیچ تناسبی با مجموعه‌ای که مدیران آن واژه اصولگرایی را یدک می کشند، ندارد.
 
به عنوان مثال، در شماره اخیر همشهری جوان که ویژه‌نامه سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، یکی از نویسندگان خانم این مجله که هم اکنون سمت سردبیری یکی دیگر از نشریات همشهری را نیز برعهده دارد، یادداشتی پر از اشک و آه در رثای امام (ره) نوشته است؛ یادداشتی که در ابتدا حکایت از ارادت ویژه نویسنده به روح‌الله کبیر دارد اما نگاهی به مطالب منتشر شده از این خانم در اینترنت، مساله دیگری را مشخص می‌کند.
 
همین نویسنده در مطلبی که در صفحه فیس بوک خود نوشته، با بیاناتی تند و توهین آمیز امام راحل (ره) را مورد خطاب قرار داده و ضمن استفاده از الفاظ بی شرمانه درباره ایشان، توهین‌های متعددی را نیز به سایر مسئولان کشور نسبت داده است و به بهانه حمایت از یکی از سران فتنه، اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده است.
 
همچنین این خانم که در این نشریه در هیبت یک خانم چادری مطلب می‌نویسد، عکس‌های بی حجاب و زننده خود را در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرده است. این رویکرد درحالی از سوی خانم «ع» صورت گرفته که برخی دیگر از همکاران وی هم از این رویکرد مستثنی نیستند و همزمان می‌توانند هم در رثای امام موسی صدر مطلب بنویسند و هم در اینترنت به جمهوری اسلامی فحش بدهند!
مشرق به علت توهین آمیز و غیراخلاقی بودن مطالب و عکسها از انتشار آنها معذور می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد