قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

قلم

سیاسی/اجتماعی/فرهنگی

مرفهان بی درد سهمی در انقلاب نداشتند

آیت الله نوری همدانی: مرفهان بی درد سهمی در انقلاب نداشتند 

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: همانگونه که امام تاکید داشتند مردم را باید راضی نگه داشت، تا این مردم با نظام هستند حکومت قوی و مقتدر است، اما اگر روزی همراه نباشند انحطاط آغاز می شود.


به گزارش رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر پنج شنبه در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور، در سخنانی خدمت در نظام اسلامی و ولایی را توفیقی بزرگ دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و همراهی مردم توانسته است استکبار و استبداد را از ایران قلع و قمع کند.

وی جمهوری اسلامی را ام القرای جهان اسلام دانست و گفت: امروز امواج انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و مستکبران را منفور و مستضعفان را بیدار کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی، ضرورت خدمت رسانی به محرومان و مردم را متذکر شد و بیان داشت: به هر میزان به این مردم که نقش و فداکاری زیادی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته اند، خدمت شود باز هم کم است.

وی بیان داشت: هر کس با تواضع، حسن اخلاق و مهربانی با مردم رفتار و به آنها خدمت کند توفیق بزرگی را بدست آورده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به روایاتی گفت: خدمت از روی عقیده و ایمان بسیار مهم است و امیدوارم همه ما در سال همت مضاعف و کار مضاعف، بتوانیم به وظایف خود در قبال انقلاب اسلامی عمل کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات امام راحل مبنی بر ضرورت توجه به محرومان و اقشار ضعیف ابراز داشت: همانگونه که امام تاکید داشتند مردم را باید راضی نگه داشت، تا این مردم با نظام هستند حکومت قوی و مقتدر است اما اگر روزی همراه نباشند انحطاط آغاز می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مرفهین بی درد سهمی در انقلاب اسلامی نداشتند تاکید کرد: امام راحل تاکید زیادی مبنی بر رسیدگی به محرومان داشتند و همین زاغه نشینان بودند که انقلاب را به ثمر نشاندند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، بهترین ذخیره برای انسان را عمل صالح دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم با قصد اخلاص و تقرب به خدا بسیار مهم و کارساز است و امیدواریم بیلان کار همه ما از عمل صالح پر باشد.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=48191

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد